Bra och dåligt

+ Ska till Romme imorgon, weeey!
- Alla i min klass har pojkvänner utom jag och Mirjam.. Känns lite segt azz
+ Jag har fått ett jobb!
- Har missat två deadlines på två uppgifter i Sam och historia hehe, men ska fixa det på tors..
+ På fredag fyller Fanny 18 år så vi ska fira henne, woooho!
- Jag har sjukt mycket ångest över ett samtal jag måste göra på tors.. Vill eeej. 
+ Det är bara en månad kvar till en asrolig greeej, ska skriva mer om det senare<3
- Har börjat få dålig mat-regelbundhet så att säga på sistone, kommer inte direkt bli bättre i Romme då jag köpt med massa godis. :/
+ Jag trooor jag gillar en killee
- ^Han gillar troligtvis inte mig xD
+ Jag är så taggad på att Hermods ska flyttas ihop nästa termin! Kommer bli så bra!
- Känner att jag börjat glida med vissa vänner vilket inte är så kul. Och så kan jag känna att jag försöker för mycket. 
+ Jag älskar älskar älskar min finaste Sofia! Så skönt att ha en andra halva!
- Jag vill inte bli äldre, fylla 18 och börja ta ansvar:(
+ Jag har så mycket planer med Alexis inför framtiden!!
- Jag har 0 kr just nu lol
+ Jag är så tacksam för allt jag har just nu & jag är nog verkligen lyckligt lottad:)
- Jag kan ha det lite tufft ibland men försöker att inte visa det
+ Jag kan vara väärldens optimist men även pessimist! Varierar galet
- Jag kommer troligtvis bli alkolist xD #givemevodka
+ Ser fram emot tävlingarna den här terminen! Åh SM14! <3
- Jag undrar om folk tycker jag är tråkig hehehe?!?
+ Jag ser mig som väldigt glad 
- Men ibland tråkig
+ Hejdå
 



Kom ihåg mig?