Gotta stop that

I lördags så fyllde Sofia 17 år så vi, ett stort gäng brudar, firade henne på Texas Longhorn i gamla stan. Det var verkligen jättemysigt, grattis igen besftriendoo!! Efteråt så mötte jag iaf Olivia, Hanna och Michelle, vi satte oss en stund sen drog vi till en hemmafest i Solna. 
 
I söndags så var det kick off för min dansskola, så vaknade och var där redan vid 11. Träningen höll på till halv 4 och jag skojar inte när jag säger att min träningsvärk gör att det är helt omöjligt för mig att röra på mig idag!! Är iaf stolt över att jag drog dit. Vi körde fys, teknik, teori, koregrafi osv.. 
 
Igår så vaknade jag kl 10 med väärldens träningsvärk, men drog iaf till dansskolan med Johanna vid 12 och vi var där till 2. Sen stannade jag där en stund, åt lunch och sminkade mig innan jag åkte och mötte Alex i stan. Vi spenderade resten av dagen på NK då det var typ rea där. Sen kom jag hem och såg paradise hotel som börjat gå igen, hehe love it.
Idag började skolan igen, var faktiskt skönt att komma tillbaks i rutin! Började 8 och efter skolan drog jag, Mirjam och Malin till kungshallen och åt. Sen kom jag hem och somnade, sov typ 3 timmar, fan också säger jag bara för nu kommer jag inte kunna sova ikväll... Ska iaf fixa nåt snacks eller så nu och se på paradise. Imoorgon så börjar jag 9 och efter skolan så får jag ej glömma att göra en viiiktiig grej! 
 



Kom ihåg mig?